4/10/2012

HAWAII!!!!

Vi kom hjem fra Ohio sent mandag nat, og der tog Annie og jeg straks igang med vasketøjet :-) Vi Vågnede op rigtig sent, fordi vi havde kørt i så lang tid og havde sovet så dårligt, så det var rart at få sovet en lille smule inden Hawaii turen.

Alt tøjet var vasket og en meget overpakket kuffert pakket :-) vi tog af sted klokken 5 om morgen til Sky Harbor lufthavn, og Karin, Annie og jeg tog af sted til "kolde Hawaii" ( i forhold til Arixona :)
Vi ankom til Hawaii omkring klokken 11 om formiddagen. Tidsforskellen fra AZ til Hawaii er tre timer. Vi ankom med to drenge fra Sweiz (ligesom Karin), en anden dansk pige og en pige fra Finland. De er alle rigtig søde :-) Efter at ha' fået vores ting låst inde på hotellets rum, tog vi alle vores første tur til den smykke smukke strand der ligger omkring 10 minutter på gåben. det var varmere end vejrudsigten fortalte. det regnede kun en gang i omkring 30 sekunder hele ugen igennem, ellers var det bare høj solskinsvejr, med næsten ingen skyer :-)

DEn næste dag, da alle de unge mennesker var ankommet, tog vi en tur rundt om hele Ohau øen. først så vi en smuk strand og noget udsigt til Waikiki, byen vi boede i, og derefter tog vi til en anden strand, der var kaldt Kyssen Stranden. Vi tog nogle fine billeder af hinanden blowing some kisses to the camera :* derefter kørte vi til den smukeste strand der er på øen og der lå vi for omkring 2 1/2 time :-) vi fik badet og solet. Efter det tog vi en tur videre hvor der var nogle boder og fine ting, der købte jeg bl.a. en gave til min mor (Og jeg vil ikke sige hvad det er lol:-) kørte videre og så landsbyer og stuff like that :-)

dag 2 var vi ude og hike on Diamond Head. Det tog ikke så langt tid men det var den fedeste udsigt til havet og til byen, og vi kunne se hvor liggede og solede hver dag :-) Vi tog nogle igen rigtig fede billeder og så gik vi en anden helt anden vej tilbage til parkeringspladsen. vi gik igennem et sted hvor soldaterne gemte sig og kunne skyde fra og ned af en rigtig stejl trappe :-) Efter kommet tilbage til hotellet fik en halv time til at gøre klar til at surfe :-) endnu en vandsport jeg elsker <3 det var simpelthen så sjovt og vi har fået taget nogle fantastiske billeder :-)

dag tre var vi ude og se the USS Arizona, et skib der var bombaderet i firste verdenskrig af the japanese go museums (ja mor, jeg var i et museum!! :-) om eftenen var vi i en park for at spise pizaa og hygge :-) der var en mand der gik på ligne i luften, det var skægt at se :-)

dag fire, havde vi free day Karin Og jeg tog ud for at surfe igen :-) vi betalte $5 for 2 timer of free surfing, det blev nu til tre timer :P tiden bare fløj afsted :-) Klokken 3 skulle vi møde ved bus stoppesteddet for at tage afsted til det største shopping center jeg nogensinde har set !!! jeg har aldrig set så mange butikker samlet på et sted !! 4 Etager helt fuldt!!! just saying. vi var ude at spise at Bubba Gump Srimp & CO. Der var en Quiz om filmen (jeg har aldrig set den ) det var så sjovt!!

Dag fem, havde vi free day igen :-) derefter skulle vi møde ude foran hotellet, og derefter kørte vi i bus til en fest :-) manden der fortalte os om, hvad der skulle foregå, der var en konkurance med hulla dans :-) Pigerne der dansede var utroligt gode, og så skulle de da lige ha nogle af os exchange students drenge op på scenen for at danse:-) det var super sjovt at se på!!! :-)

DAg 6, var vi ude at snorkle et sted for alle. Hvis man ikke var en erfaren svømmer men gerne ville prøve at snorkle og se liv i vandet, så kunne man gøre det. Karin og jeg havde vores første snorkel tur i lavvande og den næste tur hvor der var bølger, vandet var dybere og der var mere liv:-) på vores anden snorkel tur så vi en sea turtle, som nogle af de få der fik chancen at se en :-) It was so cool !!! om aftenen var vi på Hard Rock Café. det var super god mad og desert.

Dag 7 havde vei free time all day, så Karin og jeg tog på the International Market hvor vi kunne købe alverdens souvnior til at tage hjem. jeg fik lavet en fake tatoo bare for sjov :-)
Om Aften spiste vi Senór Frog hvor der var masser musik og sjove lege og konkurancer :-) jeg selv vandt en "fin" regn hat... men det var nu at lave papir fly igen :-) ses snart hjemme i dk

No comments:

Post a Comment